Проєкти
Lovemark-проєкти та кампанії від команди BRAND UKRAINE
Nations Against Disinformation 2.0
Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.
What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США
Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.
What We Are Fighting For (#ЗаЩоМиБоремось)
Міжнародна комунікаційна кампанія про 603 628 причин, чому українці продовжують боротьбу за свободу та мир.
#FreeTheLeopards
Флешмоб-кампанія для адвокації надання Україні німецьких танків Leopard 2
Голодні ігри Росії (Russia’s Famine Games)
Змінити правила гри на виживання, яку запустила Росія, напавши на Україну і блокуючи її поставки продовольства — розблокувати правду про зусилля українського аграрного сектору годувати світ, навіть попри повномасштабну війну
Кампанія з протидії дезінформації про Україну в країнах Африки, Азії та Близького Сходу
Кампанія в соціальних мережах у країнах Африки, Азії та Близького Сходу, побудована на основі даних досліджень суспільної думки
#TheUnityWave
#TheUnityWave — це хвиля єдності, Instagram-флешмоб, який об’єднав українців і британців напередодні фіналу Євробачення-2023 у м. Ліверпуль, Велика Британія. Активація стала кульмінацією комунікаційної кампанії #OpenYourHeartForUkraine
Євробачення-2023
Проєкт про Україну від Ukraine.ua для аудиторії Євробачення-2023 — комунікаційна кампанія та інтерактивний простір на Eurovision Village у Ліверпулі
Підписуйтеся на розсилку новин від BRAND UKRAINE
Першими отримуйте наші дайджести, новини про проєкти та заходи, дослідження та аналітичні продукти. Обіцяємо: кожен наш продукт максимально практичний і корисний для фахівців, які залучені до міжнародних комунікацій.