Проєкти

Lovemark-проєкти та кампанії від команди BRAND UKRAINE
2-01

#FreeTheLeopards

Флешмоб-кампанія для адвокації надання Україні німецьких танків Leopard 2
2-01

Голодні ігри Росії (Russia’s Famine Games)

Змінити правила гри на виживання, яку запустила Росія, напавши на Україну і блокуючи її поставки продовольства — розблокувати правду про зусилля українського аграрного сектору годувати світ, навіть попри повномасштабну війну
UA Dark ads-01

Кампанія з протидії дезінформації про Україну в країнах Африки, Азії та Близького Сходу

Кампанія в соціальних мережах у країнах Африки, Азії та Близького Сходу, побудована на основі даних досліджень суспільної думки
theunitywave-01

#TheUnityWave

#TheUnityWave — це хвиля єдності, Instagram-флешмоб, який об’єднав українців і британців напередодні фіналу Євробачення-2023 у м. Ліверпуль, Велика Британія. Активація стала кульмінацією комунікаційної кампанії #OpenYourHeartForUkraine
cover

Євробачення-2023

Проєкт про Україну від Ukraine.ua для аудиторії Євробачення-2023 — комунікаційна кампанія та інтерактивний простір на Eurovision Village у Ліверпулі
Culture From Idea to Ideology - Project Cover_upd2

Culture: From Idea to Ideology

Комунікаційна кампанія: інтерактивний квіз і серія статей
ukraine-ua-list

Ukraine.ua

Офіційний сайт та сторінки України в соцмережах
Artboard 40_2dusha

Russia’s War Crimes

Онлайн-архів
Artboard 40_1dusha_eng

WAR.UKRAINE.UA

Офіційний сайт України про війну
bg-subscibe

Підписуйтеся на розсилку новин від BRAND UKRAINE

Першими отримуйте наші дайджести, новини про проєкти та заходи, дослідження та аналітичні продукти. Обіцяємо: кожен наш продукт максимально практичний і корисний для фахівців, які залучені до міжнародних комунікацій.