Проєкти
Lovemark-проєкти та кампанії від команди BRAND UKRAINE

#FreeTheLeopards
Флешмоб-кампанія для адвокації надання Україні німецьких танків Leopard 2

Голодні ігри Росії (Russia’s Famine Games)
Змінити правила гри на виживання, яку запустила Росія, напавши на Україну і блокуючи її поставки продовольства — розблокувати правду про зусилля українського аграрного сектору годувати світ, навіть попри повномасштабну війну

Кампанія з протидії дезінформації про Україну в країнах Африки, Азії та Близького Сходу
Кампанія в соціальних мережах у країнах Африки, Азії та Близького Сходу, побудована на основі даних досліджень суспільної думки

#TheUnityWave
#TheUnityWave — це хвиля єдності, Instagram-флешмоб, який об’єднав українців і британців напередодні фіналу Євробачення-2023 у м. Ліверпуль, Велика Британія. Активація стала кульмінацією комунікаційної кампанії #OpenYourHeartForUkraine

Євробачення-2023
Проєкт про Україну від Ukraine.ua для аудиторії Євробачення-2023 — комунікаційна кампанія та інтерактивний простір на Eurovision Village у Ліверпулі

Підписуйтеся на розсилку новин від BRAND UKRAINE
Першими отримуйте наші дайджести, новини про проєкти та заходи, дослідження та аналітичні продукти. Обіцяємо: кожен наш продукт максимально практичний і корисний для фахівців, які залучені до міжнародних комунікацій.