#FreeTheLeopards

Флешмоб-кампанія для адвокації надання Україні німецьких танків Leopard 2

Мета

Arrow

Ключовою метою флешмобу #FreeTheLeopards було привернути увагу широкої аудиторії до блокування Німеччиною передачі Україні танків Leopard 2, а також змотивувати цю аудиторію долучитися до адвокаційної кампанії із закликом до німецького уряду ухвалити таке рішення якнайскоріше — «звільнити леопардів».

Інсайти

За результатами засідання Контактної групи з оборони України у форматі Рамштайн 20 січня так і не завершилася позитивним вердиктом щодо надання Україні німецьких танків Leopard 2, хоча перемовини тривали багато місяців. Серед усіх країн, які були присутні на зустрічі, лише Німеччина не підтримала це, що спровокувало хвилю дискусій і протестів.

Раніше, впродовж 2022 року, питання передачі Німеччиною або реекспорту танків Leopard іншими країнами декілька разів блокували та відтерміновували.

Ідея

Ідея кампанії #FreeTheLeopards — вірусний флешмоб, який полягав у поширенні дописів у соцмережах з гештегом #FreeTheLeopards та ілюстраціями з леопардовими плямами або фото в одязі чи аксесуарах із леопардовим принтом. У такий неформальний спосіб його учасники закликали надати України важке озброєння.

Реалізація

22 січня 2023 року кампанія #FreeTheLeopards стартувала на офіційній сторінці України в Instagram @Ukraine.ua з відео, яке стало вірусним, зібравши декілька мільйонів переглядів. Флешмоб швидко набрав обертів у Instagram, Facebook і TikTok, і тисячі українців та іноземців почали ділитися власними фото, зробивши леопардовий принт знову трендовим.

#FreeTheLeopards підтримало безліч зірок та інфлюенсерів, а також медіа, компанії, організації, політики, дизайнери, військові, державні установи. Серед них, до прикладу, — німецький дизайнер Франк Петер Вільде, який став партнером кампанії, Джамала, Тіна Кароль, alyona alyona, TVORCHI, Go-A, Катерина Осадча, Володимир Кличко, Андрій Бєдняков, monobank, Нова Пошта, Укрзалізниця, Українська правда, Reface, Дія, Rozetka, Укрпошта та багато інших. Кампанію отримала велику увагу українських та міжнародних медіа, спровокувавши розголос і в самій Німеччині.

Флешмоб #FreeTheLeopards завершився через декілька днів — 25 січня 2023 року, коли німецький уряд узгодив передачу Україні танків Leopard.

ГОЛОВНЕ ПРО ПРОЄКТ ВІД ПАРТНЕРІВ

Партнерами #FreeTheLeopards стали тисячі людей та команд, які долучитися до неї, створивши по-справжньому вірусний флешмоб.

РЕЗУЛЬТАТИ

Кампанія #FreeTheLeopards стала фіналістом New York Festivals в номінації Advertising Awards 2023 COLLABORATIONS & PARTNERSHIPS: Best Use у двох категоріях (Real-Time Response, User-Generated Content). Крім того, отримала золото, срібло та бронзу на Kyiv International Advertising Festival.

СПЕЦІАЛЬНА ПОДЯКА

BICKERSTAFF.734

МІНІСТЕРСТВО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ

ФРАНК ПЕТЕР ВІЛЬДЕ

УКРАЇНСЬКІ ТА ІНОЗЕМНІ ЗІРКИ, ІНФЛЮЕНСЕРИ, МЕДІА, КОМПАНІЇ, ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКІ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО КАМПАНІЇ

Команда

Ярослав Турбіль
Марія Липяцька
Марія Паливода
Софія Джуринська
Тамара Новосельська

Bickerstaff.734 — креативна ідея та контент

Нові проєкти

NAD 2.0 case-ua-01

Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.
thank u card_insta post_saveoption

What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США

Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.
What We Are Fighting For

What We Are Fighting For (#ЗаЩоМиБоремось)

Міжнародна комунікаційна кампанія про 603 628 причин, чому українці продовжують боротьбу за свободу та мир.