Проєкти
Lovemark-проєкти та кампанії від команди BRAND UKRAINE
Inspired by Winners
Міжнародна інформаційна цифрова кампанія, спрямована на країни Затоки.
Міжнародна конференція BRAND UKRAINE 2024
Перша міжнародна конференція про розвиток національного бренду України в умовах повномасштабної війни.
Nations Against Disinformation 2.0
Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.
What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США
Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.
What We Are Fighting For (#ЗаЩоМиБоремось)
Міжнародна комунікаційна кампанія про 603 628 причин, чому українці продовжують боротьбу за свободу та мир.
#FreeTheLeopards
Флешмоб-кампанія для адвокації надання Україні німецьких танків Leopard 2
Голодні ігри Росії (Russia’s Famine Games)
Змінити правила гри на виживання, яку запустила Росія, напавши на Україну і блокуючи її поставки продовольства — розблокувати правду про зусилля українського аграрного сектору годувати світ, навіть попри повномасштабну війну
Кампанія з протидії дезінформації про Україну в країнах Африки, Азії та Близького Сходу
Кампанія в соціальних мережах у країнах Африки, Азії та Близького Сходу, побудована на основі даних досліджень суспільної думки
#TheUnityWave
#TheUnityWave — це хвиля єдності, Instagram-флешмоб, який об’єднав українців і британців напередодні фіналу Євробачення-2023 у м. Ліверпуль, Велика Британія. Активація стала кульмінацією комунікаційної кампанії #OpenYourHeartForUkraine
Підписуйтеся на розсилку новин від BRAND UKRAINE
Першими отримуйте наші дайджести, новини про проєкти та заходи, дослідження та аналітичні продукти. Обіцяємо: кожен наш продукт максимально практичний і корисний для фахівців, які залучені до міжнародних комунікацій.