What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США

Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.

Мета

🔵 Пояснити громадянам США, чому підтримка України важлива та відповідає їхнім цінностям та національним інтересам.  

🔵 Протидіяти інформаційним маніпуляціям щодо України в інформаційному просторі США.

Контекст

Arrow

На тлі гострих політичних передвиборчих дебатів у США підтримка України у війні проти російської агресії є однією з тем, які поляризують американське суспільство.

Аналіз ключових американських медіа показав, що під час політичних і економічних дискусій на високому рівні майже не беруться до уваги людські історії та історії, які доводять надзвичайну цінність і ефективність американської допомоги українцям.

До того ж питання допомоги Україні в бюджеті США на 2024 рік на час виходу кампанії залишається відкритим.

Ідея

Кампанія створена до Дня подяки і показує справжню цінність американської допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.

Цінність, яка не вимірюється лише обсягами військової допомоги, а передусім врятованими життями військових і цивільних. Це безцінно, а наша вдячність американцям — безмежна.

Реалізація

Цифрова комунікаційна кампанія у США включала кілька елементів.

Відео подяки.
У відео від імені українців висловлюється подяка американському народу. Його було поширено через соцмережі Ukraine.ua. Пізніше його також можна буде транслювати на великих локальних офлайн-подіях у США, наприклад, на концертах і спортивних змаганнях.

Листівки вдячності.
Листівки вдячності американському народу з QR-кодами на персональні історії українців було розповсюджено через соцмережі Ukraine.ua і поширено серед американських аудиторій за допомогою таргетованої реклами.

Рекламні банери. 
Завдяки дружній допомозі американських партнерів листівки вдячності були також поширені у вигляді рекламних банерів на американських сайтах та продемонстровані на всій території США.

Головне про проєкт від партнерів

“Нашим завданням було пояснити американцям, за що ми воюємо. Ми вирішили почати не з заяви, а з вдячності — за те, що американські громадяни вже зробили за ці два роки.

Вдячність і повага до партнерів — одна з наших рис, і що може бути кращим приводом висловити її, ніж День подяки. Ми показали, як через щиру вдячність можна підкреслити найцінніше — це життя людей. Кожне врятоване життя.

Подяка — це щирість, тому наш арт-директор вирішив намалювати листівки подяки вручну. Так виникла ціла серія листівок. Основний акцент зроблено на елементи військової техніки, яка врятувала життя. Це метафора внеску кожного американця та їхніх податків. Результат усіх внесків разом це врятовані життя українців і наближення нашої перемоги”.

Креативна агенція Bickerstaff.734

Результати

Arrow

Цифрова кампанія охопила 575 952 контактів у США, а кількість показів рекламних банерів сягнула 9 600 000.

Пілотна кампанія була реалізована у штатах Техас, Огайо та Луїзіана. Ми зібрали і проаналізували всі реакції та коментарі від користувачів у США, що допоможе зробити подальшу роботу з американською аудиторією ще більш ефективною.

Інсайти

🔵 Пояснюючи важливість довгострокової стратегічної підтримки України, жителі трьох цільових штатів часто проводять паралелі з Другою світовою війною, коли на початку бойових дій громадяни США не розуміли, навіщо їм надавати допомогу союзникам у Європі, а потім самі виявилися втягнутими у війну.

🔵 Користувачі критикують політику ізоляціонізму та її прихильників як серед республіканців, так і серед демократів. Для них Україна — це взірець, за який варто боротися.

🔵 Американці також високо оцінюють сміливість українців, які стали на захист своєї Батьківщини, та відзначають те, що на початку повномасштабної війни президент Володимир Зеленський не покинув країну напризволяще.

🔵 До того ж жителі трьох штатів наголошують, що українці вже багато років борються проти геноциду з боку держави-агресора, особливо у відповідь на неправдиві твердження про те, що Україна — це частина Росії.

🔵 Водночас частина американців виступає проти довгострокової підтримки України через побоювання щодо корупції, кровопролитність бойових дій і погіршення економічної ситуації у США.

🔵 Підписники також коментували, що на допомогу Україні йдуть їхні податки, які США могли б витратити на внутрішні потреби (міграція, голод, бездомність).

🔵 Користувачі писали, що виступають проти витрат мільярдів на Україну, адже Україна ніколи їх не поверне.

Спеціальна подяка

Креативну ідею та кампанію для соціальних мереж розробила креативна агенція Bickerstaff.734.

Проєкт профінансовано Європейським Союзом.

Команда

Олександра Марченко
Марина Дадінова
Марія Паливода
Марія Липяцька
Олександра Гайдай
Анастасія Гунченко
Тім Макаров
Вероніка Луцька
Ангеліна Грицей

Нові проєкти

sports  1380х900- en

Inspired by Winners

Міжнародна інформаційна цифрова кампанія, спрямована на країни Затоки.
BU Conf case_visuals-01

Міжнародна конференція BRAND UKRAINE 2024

Перша міжнародна конференція про розвиток національного бренду України в умовах повномасштабної війни.
NAD 2.0 case-ua-01

Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.