Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.

Мета

Arrow

Nations Against Disinformation — це проєкт, покликаний підвищити обізнаність про дезінформацію як про одну з ключових глобальних загроз для людства, щоб не допустити її подальшого посилення та поширення.

Контекст

Ця кампанія стала частиною масштабнішої ініціативи, запущеної у 2022 році. Глобальна місія NAD — об’єднати зусилля різних країн задля кращого обміну стратегіями та практиками для боротьби з дезінформацією.

Реалізація

Ми запустили серію інтерактивних опитувань, квізів і експлейнер у соцмережах Ukraine.ua, зокрема в Instagram, X (раніше Twitter) і LinkedIn.

Опитуваннями ми хотіли розпалити дискусію про дезінформацію та фейки серед аудиторії кампанії. Кожне запитання мало мотивувати людей думати про виклики, пов’язані з тим, як відрізнити правдиві новини від фейків. Після кожної серії запитань ми публікували відповіді користувачів на Instagram-сторінці Ukraine.ua, а також на інших платформах. У такий спосіб ми не лише публічно ділилися думками спільноти, але й наочно демонстрували важливість протидії дезінформації.

Ми також створили два квізи в Instagram-сторіз з неочікуваними новинами 2023 року. Кожен квіз містив п'ять заголовків: деякі з них були правдивими, а деякі — ні. Підписники Ukraine.ua мали вгадати, яким новинам можна довіряти. Після кожного квізу ми пояснювали, які заголовки були справжніми, а які — фейковими.

До того ж ми підготували експлейнер з найабсурднішими фейковими новинами 2023 року. У такий спосіб ми продемонстрували, що навіть найбезглуздішу брехню можна сприйняти як правду.

Загалом кампанія мала на меті заохотити користувачів соцмереж відрефлексувати про свої звички споживання онлайн-контенту та критично розглянути вплив поширення фейкових новин і дезінформації на їхні життя.

Результати

Загальне охоплення кампанії: 1,337,567

Інсайти

  • 87% підписників Ukraine.ua в Instagram вважають, що фейкові новини негативно впливають на їхні життя.
  • 94% підписників Ukraine.ua в Instagram вважають дезінформацію однією з найбільших загроз майбутнього.
  • 62% підписників Ukraine.ua вважають, що вони не можуть легко розпізнати фейкові новини онлайн, згенеровані ШІ.
  • Підписники Ukraine.ua перевіряють достовірність інформації шляхом перехресної перевірки, використовуючи здоровий глузд і критичне мислення, підписуючись виключно на офіційні та надійні джерела та перевіряючи на упередженість автора.
  • Ключові слова 2023 року за версією підписників Ukraine.ua: стійкість, мир, надія, ШІ, зміни, хоробрість, наполегливість, боротьба, свобода.

Команда

Марина Дадінова
Олександра Марченко
Анастасія Гунченко
Марія Паливода
Тім Макаров
Вероніка Луцька
Ангеліна Грицей
Аліна Дмитренко
Юлія Родіонова

Нові проєкти

sports  1380х900- en

Inspired by Winners

Міжнародна інформаційна цифрова кампанія, спрямована на країни Затоки.
BU Conf case_visuals-01

Міжнародна конференція BRAND UKRAINE 2024

Перша міжнародна конференція про розвиток національного бренду України в умовах повномасштабної війни.
thank u card_insta post_saveoption

What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США

Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.