Inspired by Winners

Міжнародна інформаційна цифрова кампанія, спрямована на країни Затоки.

Цілі

Головна ціль кампанії — підвищити обізнаність про Україну серед аудиторії країн Затоки задля формування позитивного ставлення та зацікавлення у подальшій співпраці.

Контекст

Arrow

З початку повномасштабного вторгнення Росії, Україна стала більш впізнаваною для країн Затоки. Важливо відзначити, що люди в арабських країнах не сприймають Україну вороже. Політична «нейтральність» країн регіону щодо війни в Україні може сформувати враження про негативне ставлення до України серед місцевих. Утім дані Звіту зі сприйняття України у регіоні Близького Сходу та Північної Африки свідчать про зворотне.

Аналіз асоціацій з Україною серед населення у різних куточках світу продемонстрував, що не лише регіональні особливості, але й низка інших факторів, на кшталт соціокультурних, політичних та економічних зв’язків між країнами чи рівня обізнаності про Україну впливають на те, якою її бачать люди. Ключовою асоціацією з Україною залишилась війна, але для ОАЕ, наприклад, Україна — це також прогрес, технології, історія та культура, туризм і природа, люди й особисті почуття.

Ідея

Використати вже наявні позитивні асоціації з Україною в аудиторій країн Затоки та посилити асоціацію з українцями як переможцями — не у війні (оскільки контент про війну зазвичай підсилює негативні асоціації з іншими війнами в регіоні, а не сприяє підтримці України), а у бізнесі, технологіях і спорті.

Україна — це країна інновацій: тут були створені мобільні додатки та інноваційні послуги, які популярні далеко за її межами. Українські футболісти, боксери, тенісисти та гімнасти здобувають світові та міжнародні перемоги. Відповідно до аналізу асоціацій та пошукових запитів про Україну в цих країнах саме інновації та спортивні досягнення України цікавлять аудиторію та вже мають досить сильні позитивні асоціацій. Тому ми вирішили закцентуватися на цих двох сферах, вибудовуючи в регіоні асоціацію з Україною як нацією переможців. 

Реалізація

Гаслом проєкту стало "Inspired by Winners" — «Натхненні переможцями».

Цифрова кампанія складалася з кількох етапів:

🔵 розробка контенту та візуального стилю кампанії. Для "Inspired by Winners" були створені відео та статичні віжуали про досягнення України у спорті та інноваціях, а також текстові матеріали, які розкривали теми детальніше для сайту ukraine.ua;

🔵 розміщення матеріалів у на сторінках Ukraine.ua Arabic у Facebook та Instagram, а також створення лендингів з текстовими матеріалами на сайті ukraine.ua (англійською та арабською): «A nation of champions: Ukrainian's finest sports achievements and figures to learn about» про спортсменів та «A nation of inventors: top Ukrainian businesses and initiatives to learn about» про українські компанії та стартапи;

🔵 запуск таргетованих кампаній з матеріалами арабською мовою у соціальних мережах (Facebook та Instagram) з метою залучення та охоплення, а також спрямування трафіку на спеціальні сторінки на ukraine.ua. Кампанії охопили аудиторію в Об’єднаних Арабських Еміратах, Бахрейні, Омані, Кувейті та Катарі; окремою частиною кампанії став адвокаційний тур до ОАЕ (Дубай) та Катару (Доха) із метою зміцнення культурного та інформаційного обміну між Україною та країнами Затоки; кількісний і якісний аналіз результатів кампанії та розробка рекомендацій для подальших комунікацій.

🔵окремою частиною кампанії став адвокаційний тур до ОАЕ (Дубай) та Катару (Доха) із метою зміцнення культурного та інформаційного обміну між Україною та країнами Затоки;

🔵 кількісний і якісний аналіз результатів кампанії та розробка рекомендацій для подальших комунікацій.

Результати

Arrow

Цифрова кампанія охопила понад 2 млн контактів та набрала понад 7,1 млн показів матеріалів. Взаємодія аудиторії з кампанією складалась з 653 тисячі дій (коментарі, лайки, репости, перегляди відео). 

Ми також проаналізували усі коментарі від користувачів, що допомогло нам скласти більш точне уявлення про розуміння сприйняття України у країнах Затоки та сформувати рекомендації для подальших проєктів, спрямованих на цю аудиторію або регіон.

Інсайти

🔵 більшість коментарів (77%) під постами та відео кампанії були написані арабською мовою. Це свідчить про те, що подібний контент про Україну та її бренд користувачі регіону готові сприймати звичною для них мовою;

🔵 15% коментарів було присвячено підтримці Палестини, що свідчить про те, що ця тема користувачам ближча;

🔵 користувачі регіону проявляють інтерес до питання відносин України з НАТО та потенційного вступу країни до альянсу;

🔵 лише незначна частина арабомовних користувачів бажають перемоги Україні, а отже треба доносити більше інформації про нашу боротьбу та перемоги, якими ми пишаємося. Це може бути пов’язано саме з дуже низькою обізнаністю про Україну в цілому серед населення країн. Отже, найкращим способом боротьби з таким ставленням має бути робота на підвищення рівня обізнаності про Україну не лише в контексті війни;

🔵 більшість коментарів свідчили про те, що їхні автори не розуміють природу війни та іноді вважають, що Україна і Росія завжди були єдиною країною. Тому важливо висвітлювати Україну як незалежну потужну державу з давньою історією. А також розповідати більше про причини російської війни проти України та реальний історичний контекст відносин України з Росією. Користувачі також не слідкують за новинами України та не впевнені, чи ще тривають бойові дії, чи ні.

🔵 Арабомовні користувачі часто згадували участь Збройних сил України в Іракській війні, і цей фактор може сприяти негативному ставленню до нашої країни. Цим фактом часто маніпулює російська пропаганда, ототожнюючи Україну з США та посилаючи сигнали про можливий негативний вплив України та США на країни Затоки;

🔵 Інсайтом адвокаційного туру стало усвідомлення того, що Україна має не лише розповідати про себе, а й наголошувати, що досвід країн Затоки важливий і корисний для України: ми хочемо навчатись, співпрацювати і обмінюватись досвідом. Також важливо висвітлювати потенціал України для цих країн.

Будуємо нові зв'язки

Подяки

Проєкт був реалізований за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Команда

Марина Дадінова
Тім Макаров
Тамара Новосельська
Альона Вендель
Вероніка Луцька
Юлія Родіонова
Олег Гнатюк
Ірина Гадецька
Аліна Дмитренко
Олексій Кривошея
Артем Ясинський

Нові проєкти

BU Conf case_visuals-01

Міжнародна конференція BRAND UKRAINE 2024

Перша міжнародна конференція про розвиток національного бренду України в умовах повномасштабної війни.
NAD 2.0 case-ua-01

Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.
thank u card_insta post_saveoption

What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США

Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.