Міжнародна конференція BRAND UKRAINE 2024

Перша міжнародна конференція про розвиток національного бренду України в умовах повномасштабної війни.
Час виконання проєкту
Timer icon
6 червня 2024

Мета

🔵 Створити майданчик для експертних дискусій про розвиток національного бренду України та міжнародні комунікації країни.

🔵 Розпочати дискусію про ключові наративи в комунікаціях України та як позитивний імідж України у світі може сприяти післявоєнному відновленню в майбутньому.

Контекст

Arrow

Серед інформаційних викликів України зараз — не лише протидіяти дезінформації та утримувати нашу боротьбу на порядку денному світу, а й поглиблювати знання про Україну поза новинним форматом, розробляти стратегії, аби залучати інвестиції та таланти зараз та після перемоги. Саме тому важливо говорити про національний бренд України навіть в умовах повномасштабної війни.

Реалізація

Конференція відбулася 6 червня 2024 року у Києві. Фокусом заходу була м’яка сила, яка допомогла Україні здобути широку міжнародну підтримку та підсилити жорстку силу для боротьби з країною-агресором. 

У програмі конференції були:

🔵 Вітальна промова Марії Липяцької, голови BRAND UKRAINE;
🔵 Розмова Саймона Ангольта, автора концепції національного бренду та засновника Good Country Index і Nation Brands Index;
🔵 Панельна дискусія «М'яка сила: як велика війна змінила ключові наративи у зовнішніх комунікаціях України»;
🔵 Панельна дискусія «Сила бренду: як позитивний міжнародний імідж України сприятиме повоєнному відновленню»;
🔵 Чотири паралельні воркшопи про креативність в міжнародних кампаніях, штучний інтелект і сторітелінг, співпрацю з міжнародними медіа та протидію дезінформації.
🔵 Лекція амбасадора українського вина Сергія Клімова про українське вино як неочікуваний інструмент комунікації України на міжнародній арені;
🔵 Вечірня дегустація українських вин і сучасної української кухні.

Воркшопи провели представники організацій BRAND UKRAINE, UNITED24Media, Zinc Network і Детектор Медіа.

Головне про проєкт від організаторів і спікерів

«У перші місяці повномасштабного російського вторгнення Україна майстерно продемонструвала, що за допомогою цифрових комунікацій, креативних кампаній і дипломатії можна завоювати увагу та серця мільйонів людей з усього світу. Проте, на мою думку, зараз ми перебуваємо на переломному етапі. Світ бореться з численними глобальними викликами, а увага міжнародних медіа та аудиторій до України природно знижується. Враховуючи ці обставини, наша конференція — це ідеальний привід, щоб постратегувати та сформувати бачення майбутнього України за 5, 10 і навіть 15 років», — Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE.

«Хоч Україна у цьому й не винна, але останнім часом дедалі більше іноземців сприймають її лише крізь призму війни. Ця асоціація часто затьмарює інші, більш позитивні асоціації про країну. Я думаю, що це один із ризиків, на який українським уряду та громадянському суспільству варто звернути увагу у своїх комунікаціях. Вам потрібно розповідати ширшу історію про Україну, роблячи комунікації більш збалансованими та висвітлюючи більше позитивних історій про Україну. Ви повинні показати, що Україна — це не лише війна», — Конрад Яґодзінські, директор із брендування місць консалтингової агенції Brand Finance.

«Просування позитивного іміджу України критично важливе для залучення іноземних інвестицій. Саме тому, комунікуючи з партнерами за кордоном, ми маємо заохочувати їх підтримувати Україну не лише задля наближення перемоги та швидкої повоєнної відбудови, але й з прагматичних міркувань взаємної економічної вигоди», — прокоментував Сергій Деркач, заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України.

Результати

Інсайти

🔵 Конференція стала першим у своєму роді заходом про розбудову національного бренду та міжнародні стратегічні комунікації України в умовах повномасштабної війни.

🔵 Підхід, керований перевіреними даними, був у серці всіх панельних дискусій та воркшопів заходу. Обговорюючи теперішнє та майбутнє розвитку бренду України у світі, організатори та учасники опиралися на дослідження BRAND UKRAINE та інших експертних організацій.

🔵 Системна робота зі сприйняттям України у світі напряму пов’язана з глобальною солідарністю та підтримкою. Сильний і впливовий бренд України на міжнародній арені — це запорука майбутніх інвестицій, партнерств, туризму та залучення глобальних талантів, які стануть рушіями нашої відбудови.

Спеціальна подяка

Цьогорічна конференція проводилася в партнерстві з Програмою сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та реалізується міжнародною організацією Pact, за фінансової підтримки Європейського Союзу, а також у партнерстві з PARKOVY.

Команда

Марія Липяцька
Тетяна Момот
Петро Дарморіс
Марина Дадінова
Тамара Новосельська
Тім Макаров
Ольга Козиренко
Олег Гнатюк
Марія Паливода
Вероніка Луцька
Юлія Різничок
Ангеліна Грицей
Святослав Зембіцький
Олексій Кривошея
Даша Подольцева
Інна Перегуда
Артем Ясинський
Юлія Родіонова
Альона Вендель
Вікторія Жукова
Віра Тубальцева

Нові проєкти

sports  1380х900- en

Inspired by Winners

Міжнародна інформаційна цифрова кампанія, спрямована на країни Затоки.
NAD 2.0 case-ua-01

Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.
thank u card_insta post_saveoption

What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США

Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.