Команда BRAND UKRAINE провела першу стратегічну сесію
Сьогодні BRAND UKRAINE — це вже 26 професіоналів обʼєднаних спільними цінностями, любовʼю до України і бажанням наблизити перемогу. Та разом із тим, таке збільшення команди за півтора року діяльності організації у дуже мінливий час вимагає перегляду актуальності цілей, організаційних процесів і синхронізації усіх членів команди.
Фасилітаторкою зустрічі стала Вікторія Мришук – менторка, організаційна коучиня, співдизайнерка взаємодії, тренінгових та фасилітаційних сесій. Вікторія допомогла команді залишатися у фокусі упродовж цих декількох днів інтенсивної роботи, роздумів та дискусій. У результаті цього, наша команда:
- сформулювала організаційні цілі на наступні півтора року;
- визначила свої пріоритетні завдання;
- окреслила наступні кроки по всіх напрямках роботи BRAND UKRAINE.
Ще однією важливою частиною стратегічних сесій був тімбілдинг у форматі командної гри “Ті, що вижили”. Завдяки цьому уся команда мала змогу познайомитися з усіма новими колегами, ще більше дізнатися один про одного, підвищити рівень взаємної довіри.
А краса Карпатських гір додала команді натхнення і сил продовжувати робити Україну lovemark для всього світу та працювати на нашу перемогу.