#FreeTheLeopards – у соцмережах стала вірусною кампанія Ukraine.ua надати Україні німецькі танки Leopard 2
#FreeTheLeopards – кампанія Ukraine.ua, метою якої була адвокація надання Україні німецьких танків Leopard 2, стала вірусною у соцмережах та охопила 111 мільйонів людей.
У неділю, 22 січня, на офіційній сторінці України в Instagram Ukraine.ua стартував флешмоб #FreeTheLeopards, щоб надати розголосу темі постачання Україні німецьких танків Leopard 2.
За результатами засідання Контактної групи з оборони України у форматі Рамштайн 20 січня Федеральний уряд Німеччини не прийняв остаточного рішення щодо надання Leopard 2 Україні попри довгі перемовини.
У рамках кампанії #FreeTheLeopards Міністерство закордонних справ України, BRAND UKRAINE та креативна агенція Bickerstaff.436. запропонували іноземцям та українцям вдягнути одяг або аксесуари з леопардовим принтом, щоби привернути увагу до необхідності надання важкого озброєння Україні для якомога швидшої відсічі агресору.
25 січня Німеччина ухвалила рішення про постачання танків Leopard 2 Україні.
Тим часом флешмоб #FreeTheLeopards набрав шалених обертів серед української та міжнародної аудиторій, охопивши мільйони людей у соціальних мережах та спровокувавши безліч заголовків у медіа по всьому світу. Кампанію підтримали інфлюенсери, бізнес, громадські організації, ЗМІ, державні установи, дизайнери тощо. Цифри охоплення флешмобу #FreeTheLeopards досі продовжують рости.