BRAND UKRAINE на 8-й City Nation Place Global Conference
9-10 листопада у Лондоні Марія Липяцька, СЕО BRAND UKRAINE, поділилася досвідом розвитку національного бренду України під час війни на 8-й City Nation Place Global Conference.
City Nation Place Global Conference — одна з провідних світових подій для команд, які розвивають бренди країн по всьому світу. Конференція об'єднує експертів, які працюють над просуванням іміджу міст, регіонів або країн, розвитком туризму, залученням талантів та інвестицій, підвищенням економічної конкурентоспроможності.
Кейс України сьогодні є досить унікальним прикладом. Це кейс, коли бренд країни сформували самі люди, українці, які надихнули мільйони своєю героїчною боротьбою, опором жорстокій війні, розв’язаній РФ проти України. Ще донедавна Україна для багатьох була білою плямою на карті, сьогодні ж це символ свободи, незламності, нескореності для всього світу.
Я вірю, що саме цінності та потужні емоційні людські історії стали рушієм успіху міжнародних комунікацій України. Також не можу не згадати про ефективне використання даних, розуміння контексту, перевірку фактів та правильний таймінг