What We Are Fighting For (#ЗаЩоМиБоремось)

Міжнародна комунікаційна кампанія про 603 628 причин, чому українці продовжують боротьбу за свободу та мир.

Мета

Arrow

Проєкт має на меті донести іноземній аудиторії, чому територіальна цілісність України не може бути предметом обговорення за жодних обставин та за що бореться кожен українець та українка, зокрема глобальний мир, свободу та майбутнє усього світу. Саме ці принципи інтегровані у Формулу миру Президента України. Кампанія також пояснює цінності українців, які вони поділяють з іншими народами світу, та підкреслює різноманіття регіонів України.

Інсайти

Важливим натхненням для кампанії стали голоси самих українців. У рамках першої фази проєкту, після релізу його тизера спільно з Президентом України Володимиром Зеленським у соцмережах у жовтні 2022 року, українці в коментарях поділилися власними історіями боротьби — що саме мотивує їх. Серед причин найчастіше згадували те, що це все заради захисту рідної домівки, сім’ї, культури, нашого спільного коріння та майбутнього. Відповіді залишали українці з абсолютно різних куточків країни, об’єднані спільною метою. Це стало ключовою ідеєю кампанії. 

Ідея

Існує 603 628 причин, чому українці продовжують боротьбу — як площа території суверенної України. Кожен квадратний кілометр — це тисячолітня історія країни, її традиції та спадщина, мова, внесок у світовий добробут і, звісно, люди, які хоробро захищають свою землю.

Реалізація

Центральний компонент кампанії #WhatWeAreFightingFor, основна фаза якої стартувала 24 лютого 2023 року, за рік після початку повномасштабної війни, — унікальний спецпроєкт на офіційному сайті України Ukraine.ua, який розповідає про особливості кожного регіону України. Статті були підготовлені в партнерстві з провідними національними історичними інституціями та експертами. Кампанію доповнює серія відео та експлейнерів, а також креативні активації для соціальних мереж.


Інтерактивний сайт складається з 26 статей англійською та українською мовами, які розкривають справжню та багатогранну історію 24 областей України, Криму та Києва. Статті базуються на фактах про кожен регіон, його коріння, спадщину, людей і те, чому українці борються за них. Деякі факти можуть здивувати, адже вони доводять, що російські дезінформаційні наративи, наприклад, про Крим, Донецьку чи Луганську області, століттями маніпулювали свідомістю людей. Кампанія розповідає їхню справжню українську історію.

ГОЛОВНЕ ПРО ПРОЄКТ ВІД ПАРТНЕРІВ

Arrow

«Рік тому, 24 лютого, Росія розпочала повномасштабне вторгнення в Україну, якому передувало 8 років агресії проти нашої країни. Україна дала відсіч мужньо та гідно. Тому що ми знаємо, за що ми боремося. Ми захищаємо свою землю, свої сім'ї, свої домівки. Кожен регіон, кожного українця та українку, кожен квадратний метр української землі. Ця кампанія розповідає світові правдиву історію нашої боротьби», — зазначає Дмитро Кулеба, міністр закордонних справ України. 


«Україна бореться за незалежність, демократію, свій народ, культуру, походження, територіальну цілісність, а також за вільний світ для всіх нас. Мільйони українців надихнули весь світ. Ми солідарні з народом України в тому, щоб побудувати безпечне і краще майбутнє для України та світу в цілому», — зазначає посол Матті Маасікас, голова Представництва  ЄС в Україні.

РЕЗУЛЬТАТИ

Кампанія здобула перемогу на міжнародній конференції City Nation Place Global 2023 у Лондоні в категорії “Best Communications Strategy (Place Brand)”, в якій відзначають найкращі комунікаційні стратегії для країн, міст і територій. Загальне охоплення #WhatWeAreFightingFor у цифрових медіа та соціальних мережах склало понад 15 мільйонів. Ознайомитися з кампанією можна не лише на онлайн-платформах Ukraine.ua, але й особисто — завдяки співпраці з Укрзалізницею відеоманіфест кампанії транслюють у всіх потягах «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» внутрішнього та міжнародного сполучення. 

СПЕЦІАЛЬНА ПОДЯКА

Кампанію для соціальних мереж разом з текстами підготувала агенція ANGRY agency та український журналіст Юрій Марченко. Креативну концепцію та вебсайт розробила компанія CF.Digital. Візуальний партнер проєкту — міжнародна контент-платформа Depositphotos. Кампанія фінансується Європейським Союзом.


Особлива подяка за підтримку в розробці кампанії комунікаційній агенції plusone social impact, Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки та Українському інституту національної пам'яті.

Команда

Ярослав Турбіль

Ната Другак 

Вероніка Луцька

Марія Паливода

Марія Липяцька

Софія Джуринська

Марина Дадінова

Ксюша Демченко

Тамара Новосельська 

Нові проєкти

sports  1380х900- en

Inspired by Winners

Міжнародна інформаційна цифрова кампанія, спрямована на країни Затоки.
BU Conf case_visuals-01

Міжнародна конференція BRAND UKRAINE 2024

Перша міжнародна конференція про розвиток національного бренду України в умовах повномасштабної війни.
NAD 2.0 case-ua-01

Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.