#TheUnityWave

#TheUnityWave — це хвиля єдності, Instagram-флешмоб, який об’єднав українців і британців напередодні фіналу Євробачення-2023 у м. Ліверпуль, Велика Британія. Активація стала кульмінацією комунікаційної кампанії #OpenYourHeartForUkraine

Мета

Ключовою метою #TheUnityWave було продемонструвати солідарність та єдність між Україною та Великою Британією в рамках тижня Євробачення, яке стало ще одним прикладом тісного й успішного партнерства між країнами та народами. Крім того, партнери та учасники флешмобу закликали відкривати свої серця для України та продовжувати підтримувати її, що стало важливим нагадуванням, враховуючи цьогорічне проведення конкурсу Великою Британією від імені України та зважаючи на продовження повномасштабної війни РФ.

Інсайти

Євробачення — одна з найбільш популярних музичних подій у світі зі щорічною аудиторією близько 200 мільйонів людей. Традиційно, протягом тижнів проведення пісенного конкурсу користувачі соціальних мереж створюють величезну кількість контенту, роблячи цю тему трендовою. З огляду на її актуальність (та її дедалі більше зростання напередодні фіналу конкурсу), це стало хорошим приводом запропонувати інструменти, які би залучили до цифрової кампанії.

Ідея

До старту #TheUnityWave ключова аудиторія флешмобу — українці та британці — вже активно демонструвала свою підтримку (через поєднані українсько-британські прапори, синьо-жовті підсвітки відомих будівель у Ліверпулі тощо), тоді як флешмоб дозволив показати єдність і в цифровому вимірі — за допомогою спільних публікацій в Instagram та сторіз з використанням AR-маски, сповненої українсько-британських сердець.

Реалізація

Флешмоб #TheUnityWave стартував 10 травня, у останній тиждень Євробачення, як частина комунікаційної кампанії #OpenYourHeartForUkraine. У ньому взяли участь понад 30 британських та українських партнерів, включно з лідерами держав, урядами, культурними установами, знаменитостями та навіть тваринами.

#TheUnityWave розпочалася зі спільної публікації @ukraine.ua та @lovegreatbritain (офіційні профілі відповідних країн в Instagram). Ця хвиля стала особливим і символічним моментом кампанії, оскільки її формат відкрив для партнерів з України та Великої Британії можливість поділитися спільним меседжем і підкреслити важливість солідарності перед фіналом Євробачення.

Для кожної пари партнерів, які приєдналися до хвилі, були розроблені візуальні матеріали (відео та картинки) і текст. До прикладу, Президент України Володимир Зеленський і Прем’єр-міністром Великої Британії Ріші Сунак у спільному пості поділилися спеціально створеним відеороликом про єдність між країнами в різних сферах. Усього за декілька днів флешмобу партнери опублікували 18 спільних постів у Instagram. Серед них:

Щоби підтримати хвилю єдності в соціальних мережах і заохотити ще більше користувачів приєднатися до кампанії та взаємодіяти з її контентом, сторінка України @ukraine.ua також запустила AR-фільтр для сторіз із британсько-українськими прапорами та серцями як головним символом кампанії #OpenYourHeartForUkraine.

РЕЗУЛЬТАТИ

Спеціальна подяка

ОФІСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

УРЯДУ СПОЛУЧЕНОГО КОРОЛІВСТВА

МІСЬКІЙ РАДІ ЛІВЕРПУЛЯ

МІНІСТЕРСТВУ ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ

МІНІСТЕРСТВУ КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

КРЕАТИВНІЙ АГЕНЦІЇ BICKERSTAFF.734

Команда

Ярослав Турбіль
Марія Липяцька
Софія Джуринська
Марія Паливода
Олексій Кривошея

Bickerstaff.734 — креативна ідея та контент.

Нові проєкти

sports  1380х900- en

Inspired by Winners

Міжнародна інформаційна цифрова кампанія, спрямована на країни Затоки.
BU Conf case_visuals-01

Міжнародна конференція BRAND UKRAINE 2024

Перша міжнародна конференція про розвиток національного бренду України в умовах повномасштабної війни.
NAD 2.0 case-ua-01

Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.