Cities Of Freedom

Комунікаційна кампанія

Мета

Arrow

Показати неймовірні українські міста.

Розповісти про Маріуполь, Харків, Херсон, Чернігів, Бучу та Ірпінь, їхню унікальну культуру й самобутність до повномасштабного російського вторгнення для широкої міжнародної аудиторії.

Інсайти

Якщо загуглити «Маріуполь» або «Харків», ви побачите жахливі фото розбомблених міст.

Але чи всі знають, що насправді криється за назвами «Маріуполь», «Харків», «Херсон», «Чернігів», «Буча» та «Ірпінь»? Адже фотографії зруйнованих війною міст виглядають майже однаково.

Ідея

Проєкт «Cities of Freedom» показує справжні історії українських міст свободи: Маріуполя, Харкова, Херсона, Чернігова, Бучі та Ірпеня. Такими, якими вони були до жорстокого російського вторгнення 24 лютого 2022 року.

Документальні кадри занурюють у повсякденне життя мирних міст до повномасштабної війни, коротко розповідають їхню історію, унікальні характери та ситуацію сьогодні. Історія кожного міста розкривається через портрети та історії їхніх мешканців.

Реалізація

Проєкт «Cities of Freedom» наша команда презентувала 12 серпня 2022 року в рамках програми «Tent Without Borders» на одному з найбільших європейських музичних фестивалів — Sziget Festival у Будапешті, Угорщина.

Кампанія «Cities of Freedom» — це цифровий проєкт, складовими якого є:

  • серія коротких документальних відеороликів про Маріуполь, Харків, Херсон, Чернігів, Бучу та Ірпінь на Youtube-каналі України;
  • інформаційна кампанія у соціальних мережах та каналах Ukraine.ua;
  • інструкція з контентом, доступним для вільного використання, для тих, хто хоче поширювати правду про Україну;
  • інформаційна кампанія із залученням посольств України за кордоном;
  • публічні презентації на масштабних міжнародних заходах;
  • партнерство з лідерами громадської думки за кордоном, експертами, блогерами та дипломатами.

Результати

Спеціальна подяка

WAR.UKRAINE.UA
ОНУКа
SHULGA PROMO
МІНІСТЕРСТВО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ

Команда

Авторка ідеї: Анастасія Марушевська.
Креативний партнер: Saatchi&Saatchi Ukraine.
Продакшн партнер: Gvardiya Production House.
Візуальний партнер проєкту: Depositphotos.

Проєкт реалізовано у тісній співпраці з Міністерством закордонних справ України та за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Нові проєкти

NAD 2.0 case-ua-01

Nations Against Disinformation 2.0

Протидія пропаганді та фейковим новинам в епоху штучного інтелекту.
thank u card_insta post_saveoption

What We Are Fighting For 2.0: кампанія до Дня подяки у США

Цифрова кампанія створена до Дня подяки показує американській аудиторії справжню цінність їхньої допомоги Україні на прикладі реальних людських історій.
What We Are Fighting For

What We Are Fighting For (#ЗаЩоМиБоремось)

Міжнародна комунікаційна кампанія про 603 628 причин, чому українці продовжують боротьбу за свободу та мир.