«Щедрик» завоював Срібного лева на фестивалі креативності «Каннські леви-2023»

Проєкт «Carol for Charity» приніс першого Срібного лева для України у категорії Radio& Audio (Not-for-profit / Charity / Government), а також Бронзового лева у категорії Media (Use of Audio Platforms)
30 червня 2023 р. 12:40

Робота також потрапила у 4 шортлисти в категоріях: Radio & Audio (Use of Music), Radio& Audio (Audio Led Creativity), Entertainment Lions For Music (Use of Licensed / Adapted Music) та Mobile (Mobile Social / Social Purpose).

Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, Міністерства закордонних справ України та громадської організації BRAND UKRAINE актуалізувала слова відомого на весь світ «Щедрика» Миколи Леонтовича. Так з’явилася коляда «Carol for Charity», яка англійською мовою розповіла про реалії війни та почуття українців, а також спонукала увімкнути Shazam і задонатити на підтримку українських дітей.

Колядку виконав Тарас Тополя з гурту «Антитіла», ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль «Зернятко» під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року. Актуалізований «Щедрик» вперше почули перед Різдвом у грудні, а потім заспівали наживо у прямому ефірі на національному телебаченні у присутності Президента України Володимира Зеленського. Згодом твір пролунав на 22 радіостанціях в 11 країнах.

Повний відеокейс доступний за посиланням.

Віжуал: Saatchi & Saatchi Ukraine