Панельна дискусія BRAND UKRAINE “Як утримати Україну в фокусі світової уваги?” на форумі ІСАР Єднання
5 грудня відбулася панельна дискусія BRAND UKRAINE “Як утримати Україну в фокусі світової уваги?” на форумі ІСАР Єднання.
Дослідження показують, що інтерес іноземних аудиторій до новин з України нині падає:
- Якщо навесні 2022 року 84% американців стежили за перебігом подій в Україні, то восени 2023 ця цифра знизилась до 68%, зазначають у Chicago Council Survey.
- Кількість публікацій про Україну в іноземних медіа зменшувалась протягом усього 2023 року. Згідно з медіа-моніторинговим дослідженням Looqme та BRAND UKRAINE, в ІІІ кварталі 2023 про Україну писали на 25% рідше, ніж рік тому.
- У 2023 році Україна опинилася в кінці одного із найбільш авторитетних рейтингів брендів країн — Nation Brands Index 2023, опустившись на 10 сходинок порівняно з минулим роком (Anholt-Ipsos NBI).
Саме тому на панельній дискусії BRAND UKRAINE провідні експерти та експертки з міжнародних комунікацій обговорили:
- Чи можливо повернути увагу світу до України? Хто і що має для цього зробити?
- Як Україні переорієнтувати комунікації з іноземними аудиторіями, щоби втримати увагу та прихильність країн-партнерів?
- Що нам заважає найбільше? А що може допомогти?
Панельну дискусію модерувала Марина Дадінова, заступниця голови BRAND UKRAINE і керівниця програмного напряму. У розмові взяли участь: Вікторія Ляліна, заступниця директора Департаменту комунікацій та публічної дипломатії МЗС України; Валентин Панюта, голова UNITED24 Media, бренд-лідер у Fedoriv Agency; Богдан Павленко, PR-менеджер громадської організації PR Army; Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE.
Ключові тези дискусії:
- Ми повинні брати до уваги лише факти (навіть якщо вони дуже сумні для України) і конвертувати нашу незгоду з ними у план дій: у розробці політик, у стратегічних комунікаціях. Наші цілі не змінюються, але можуть змінюватись шляхи, якими ми до них ідемо.
- Важливо відходити від поглядів на світ крізь виключно українську лінзу, й натомість вибудовувати стосунки, шукати спільні інтереси, комунікувати історії, які розуміємо не лише ми, а також ділитися аргументами, які працюють не лише для українців.