М’яка сила України. Як BRAND UKRAINE розвиває національний бренд?
Думки про створення BRAND UKRAINE з’явилися десь за пів року до офіційної реєстрації організації, а рівно за два тижні до війни вона була зареєстрована. У нас було чітке розуміння того, що країна розвивається й може багато чого запропонувати світу, але про це мало хто знає. Ми завжди прагнули створювати якісні комунікаційні продукти та міжнародні проєкти для промоції України у світі та зміцнення її позитивного іміджу. Зараз наша робота — це захист країни на інформаційному фронті, і ми вдячні ЗСУ, що в нас є можливість це робити щодня.
В інтерв'ю Марія Липяцька поділилася тим, як розвивається національний бренд під час великої війни, яке запитання про українців найбільше цікавило іноземців торік, як народжувалися вірусні флешмоби на підтримку України на сторінках Ukraine.ua та багато інших маловідомих фактів про роботу організації.
Дізнайтеся більше в повному матеріалі.