Інсталяція від України з червоними серцями на Євробаченні-2023 викликала у відвідувачів справжні емоції

Інтерактивний простір про Україну від платформи Ukraine.ua першим зустрічав гостей Євробачення-2023 на «Eurovision Village» у Ліверпулі
22 травня 2023 р. 10:41

5 травня, платформа Ukraine.ua відкрила інтерактивний простір про Україну для аудиторії Євробачення-2023 у Ліверпулі. Простір був представлений фотозоною та інтерактивною інсталяцією, які покликані показати справжню Україну, де краса живе поруч з війною. Вони першими зустрічали гостей Євробачення на алеї «Discover Ukraine», що працює в рамках «Eurovision Village», та нагадували, чому країна-переможниця не може приймати конкурс цьогоріч.

Фотозона у формі серця представляла символ України на цьогорічному Євробаченні — пісню #HeartOfSteel гурту TVORCHI. Ілюстрація всередині серця виконана у стилі української витинанки — унікального виду народного мистецтва, який у цьому випадку розповідає найважливіші історії України воєнного часу. Символи синього кольору говорять про мирну Україну, її красу та культуру, а жовті елементи – воєнні. Ілюстрації нагадують іноземній аудиторії, що РФ продовжує війну проти України, та пояснює за що борються українці. Слово «свобода» — у самому центрі серця слугує нагадуванням про те, що боротьба за найважливішу цінність для всіх українців та світу триває.

Усім відвідувачам фотозони пропонувалося відкрити свої серця для України та подивитися на витинанку через червоний фільтр. Використовуючи його, усі символи війни — ракети, дрони та зброя — зникають, і перед нами з'являлася мирна Україна з її неймовірною красою та багатою культурою. Кожен міг перевірити як працює фільтр за допомогою маленьких червоних скляних сердець безпосередньо біля фотозони або ж скористатися цифровим фільтром, який доступний на сторінці Ukraine.ua в Instagram.

Реакцію іноземних відвідувачів можна побачити на відео.

344839923_214223014656946_1728374174002411630_n
Фото 1: Олена Шавловська; Фото 2: BRAND UKRAINE

Інтерактивна інсталяція показувала розмаїття культури України та запрошувала гостей відкрити для себе її справжню красу. У центрі інсталяції — сталева карта єдиної та суверенної України як символ боротьби українців, а стіни прикрашають витинанки з сюжетними орнаментами. Сьогодні світ здебільшого сприймає Україну крізь призму війни, не помічаючи розмаїття її культури. Головна ціль інсталяції — показати, що Україна — це набагато більше ніж заголовки газет та публікації в соціальних мережах з позначкою «чутливий контент». Простір обладнаний сенсорними панелями, через які відвідувачі можуть заглянути та побачити кадри мирної та красивої України, які контрастують з кадрами війни. Світ не повинен забувати про війну.

IMG_0443
Фото: Олена Шавловська

Організатори Євробачення використали витинанку у загальній концепції декорування простору України «Discover Ukraine на «Eurovision Village», яка була розроблена креативною агенцією Bickerstaff.734: Олександра Спасова — арт директорка та ілюстраторка, Ксенія Степась — ілюстраторка.

Проєкт створений громадською організацією BRAND UKRAINE за підтримки МЗС України та у партнерстві з Суспільним Мовленням та гуртом TVORCHI. Креативна ідея та айдентика для інтерактивної інсталяції – креативна агенція Bickerstaff.734. Реалізація просторів та декор – Touche’ event & decor.