Українська суперсила: як пройшла перша міжнародна конференція про національний бренд України

Фокусом події стала м’яка сила України, яка допомогла завоювати увагу та серця мільйонів людей з усього світу в умовах повномасштабного вторгнення Росії.
16 червня 2024 р. 00:52

6 червня у Києві пройшла перша Міжнародна конференція BRAND UKRAINE. Цьогоріч вона була присвячена м'якій силі України: в умовах повномасштабної війни вона перетворилася на справжню суперсилу, котра вразила й надихнула мільйони людей.

Експерти зі стратегічних комунікацій, розвитку брендів та глобальних досліджень ділилися поглядами на те, як повномасштабна війна змінила ключові наративи в комунікаціях України в минулі роки, і як позитивний імідж України у світі може сприяти післявоєнному відновленню в майбутньому.

 


Серед спікерів заходу були:

  • Саймон Ангольт, автор концепції національного бренду та засновник Good Country Index і Nation Brands Index;
  • Луї Брук, CEO комунікаційної агенції Zink Network;
  • Конрад Яґодзінський, директор із брендування місць консалтингової агенції Brand Finance;
  • Вікторія Ляліна-Бойко, директорка департаменту комунікацій і публічної дипломатії міністерства закордонних справ України;
  • Аліна Торнагі, керівниця департаменту маркетингу та комунікацій Міністерства закордонних справ України;
  • Олена Шаповалова, директорка ДП “Український державний центр міжнародної освіти”;
  • Сергій Деркач, заступний міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України.

Учасники конференції мали змогу долучитися до двох великих дискусійних панелей про м’яку силу та силу брендів України, а також обрати один з чотирьох воркшопів. 


Воркшопи від BRAND UKRAINE, UNITED24Media, Zinc Network, Детектора медіа та інших українських і міжнародних організацій охопили різні теми від креативності та роботи з іноземними медіа до штучного інтелекту, цифрового сторітеллінгу та протидії дезінформації.

«Системна робота з сприйняттям України у світі напряму пов’язана з глобальною солідарністю та підтримкою нашої боротьби. Сильний і впливовий бренд України на міжнародній арені — це запорука того, що нас підтримуватимуть і надалі. Будувати бренд країни складно, але можливо — особливо якщо робити це, опираючись на дані та системно. Із часом правильно сформований багатогранний бренд України перетвориться на потік інвестицій, партнерств, туризму та залучення глобальних талантів, які стануть рушіями нашої відбудови», ділиться Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE.

 


Завершенням конференції стала презентація Сергій Клімова, засновника Kyiv Food and Wine Festival та автора книги «Нерозказана історія українського виноробства». Розповідь про те, як українське вино може стати нестандартним форматом для комунікації України на міжнародній арені, доповнила дегустація українських вин і сучасної української кухні.

Локацією цьогорічної конференції став PARKOVY.


Міжнародна конференція BRAND UKRAINE була безквитковою. Натомість усі охочі мали змогу долучитися до збору 900,000 гривень на 30 металошукачів для саперів на передовій від благодійного фонду “Повернись живим” та офіційної цифрової екосистеми України Ukraine.ua. Долучитися до збору все ще можна тут.